onsdag 2 maj 2012

Fakir

Käns hur bra som hälst just nu. Har skött mig till punkt och prik sän i tisdag. Pluss att jag har rört mig som jag ska =) Eller vad tycker ni? Om ni undrar hur jag rört mig exakt så kika in på Tränogsdagbok. Jag mår hur bra som hälst när jag kör strikt. Den enda "bivärknig" är att jag blir lite mer törstig än vanligt och att jag får mer eénergi fast det kan väl inte klassas som en  bivärknig eller? Har sett Älskling du har blivit en tjockis på tv3 Play. Varje gång jag ser det blir jag så grymt taggad, att fortsätta kämpa. Det är värkligen ett bra pepp program för mig.

Matintag
Måndag Valborg
Frukost: 1/2 bacon paket 2 ägg majo
Lunch Tonfisk röra på 1 burk tonfisk,1 ägg 2 msk majo
Middag 2 skivor antrécot, gorgonsola sås, colslaw, smör stekta harricorvert
Kväll kaffe med grädde, lite vanlig glass?! och lite grädde.
Tisdag
Frukost 1/2 bacon paket 2 ägg majo
Lunch Tonfisk röra på 1 burk tonfisk,1 ägg 2 msk majo
Middag 1 skivor antrécot, gorgonsola sås
Onsdag
Kl 10:30 Frukost 1/2 bacon paket 2 ägg majo kaffe med äggmjölk
Kl 14:30 Lunch Tonfisk röra på 1 burk tonfisk,1 ägg 2 msk majo
Kl 19:30 Middag kyckling ben med aioli kaffe med äggmjölk
Kl 21:45 Kväll te med äggmjölk

Hadde tänkt börja skriva upp vilken tid jag äter bara för att se hur länge jag håller mig.

Inga kommentarer: