torsdag 2 februari 2012

Full fart

I dag har det varit full rulle hela dagen. I morse gick vi (jag och Alicia) och lämnade Albin på dagis. Det var ingen skön promenad presis, för det var 23-. Något man inte är van vid, vist får man klaga lite då? När vi kom hem så klädde jag på fröken ordentligt och la henne i vagnen för att sova. Och själv så snörde jag på mig tränigs kläderna och satte igång en dvd vidio med zumba och tränade 60 minuter. Efter det så svabbade jag av mig. Jorde kokos bollar alá lchf, för jag skulle få besök. Vi drack kaffe och surrade.

På eftermiddagen så for jag och barnen till min lilasyster. För dom har just köpt hus. Vi var där i ca 3 timmar. När vi kom hem var det bara att laga mat. Min middag var så god men ak så enkel. Timjans kryddad kyckling med bea,mozzarella och pesto.

Inga kommentarer: