tisdag 8 januari 2013

God morgon!

Då var denna intensiva jul över. Måste medge att det är skönt!

I går jorde jag en grymt god soppa. Sparris soppa med ädelost och bacon. Och dessutom gick den supper knappt att göra. Om recept önskas så säg till så lägger jag ut det. =)

I går var jag och handlade. Gud så knappt det går när man handlar själv utan man eller barn...Blev ingen storhandling precis. Men fram till torsdag fredag eller nått..Blev ett stor paket blandfärs, kyckling, ägg, vitkål, blomkål, tomat, mjölk, grädde sen köpte jag några färdiga rätter till Oskar eftersom han hade önskat det...inget jag gillade...

När jag kom hem så hade jag ett paket att hämta på konsum från Anna =). En del av kurs materialet hade kommit så jag läste lite i går. Gick väll bra ram till oskar och barnen kom hem men jag har så svårt att läsa när det är massa jud (dyslexin)

Men i dag ska jag börja läsa när jag lämnat barnen på dagis. Ska även i väg och inhandla lite grejs från öb.

Ha nu en underbar dag!

Inga kommentarer: