torsdag 17 januari 2013

Utmanar mig

God dagens på er!

Jag kämpar nu för att hitta ett harmoniskt sätt att träning på. Hitta den gyllende lagom vägen. För jag är värkligen allt eller inget fast mer ALLT. Ni som läst ett tag vet att jag brukar ha en förmåga att överdriva en smulla....Eller rättare sakt väldigt mycket! När jag väl går in för det.

För jag behöver hitta den gyllende medel vägen vad som gäller hella konseptet vad som gäller mat och träning. Men har börjat komma i till insikt. Så nu vet jag hur jag ska göra i alla fall. Det är bara att hålla på konseptet så går det säkert bra. Man måste låta det ta tid så kroppen fattar. Kan bara konstatera att det är tur att kroppen är mer kompliserad än vad många tycks tro.


I dag har jag värkligen fått kämpa för att inte gå ner i gymmet när barnen var på dagis. Men det gick bra. Idag har vi inte då det var -28,8 ute större delen vad agen helt klart myggfrit!! Det var nätt och hjämt jag ville gå med barnen till dagis. I dag blir det go middag. Stekt lövbiff, lök som serveras med smörstekt vitkål.

Ha en underbar kväll mina kära läsare.

1 kommentar: