söndag 6 januari 2013

Utbilda mig

Jag är så sjukt glad så ni anar inte! Jag har viljat utbilda mig till kostrådgivare i säkert 10år. Men jag har sett dyslexin som ett hinder. Men i fredags så mejlade jag Anna Halenn' och frågade om det var möjligt till att man kunde få göra slut tentan muntligt eller förlängd tid. Hon svarade i går och det var inga problen!

Så jag hadde värdens adrelanin kik i flera timmar igår. Så jag börjar redan på onsdag. Ska bli så sjukt spännande. Men det kommer bli jobbigt med. Men det kommer det att vara värt det.

Så nu har jag bestämt mig att jag kommer inte att se dyslexin som ett hinder utan en fördel så deså!

3 kommentarer:

Annlin:s sa...

Vad roligt!! Och vad skönt för dig att du frågade så att du kan bli det du vill!
Önskar en skön söndag!
Kram
Anneli

emma-isabella sa...

Halkade in här av en slump.
Vad roligt!
:)
Lycka till.
Kramar

Helena.B sa...

Va roligt att din dröm går i uppfyllelse :) Önskar dig verkligen LYCKA TILL :)