måndag 14 januari 2013

God morgon!

Min sköna böna *ler*

Jag känner mer och mer hur all ny information faller ner även i mitt huvud. Även om det tar längre tid. Men som Oskar sa " eftersom du måste läsa så många gånger så när du väl kan det så sitter det". Det ligger nog något i det. Det käns så helt rätt och och jag har inte ångrat en sekund av mitt val!

Jag hadde tänkt gå ut och leka med barnen i snön men.... -20 käns inte okej. Så så passar vi på att koka gulaschgryta när vi ändå ska vara inne för det tar ju ändå si så där 10 timmar.


Har hunnit med att ränsa lite i kylen kastat sånt som inte hör hemma hoss oss käns skönt! =) Men även sånt som är ok men som jag inte kan låta bli.

Som vanligt när jag inleder en utamning så går jag ner den i vikt den inledande veckan och upp sen...Men denna gång är det inte så konstigt. Men all sressa som varit i mitt liv i veckan så vore det ett under om jag gått ner...

Ha en underbar dag och ta till vara på tiden den går inte i repris!

Inga kommentarer: