söndag 13 januari 2013

Härlig dag

God kväll på er!
Har verkligen hunnit mycket i dag!

Jobbat förmiddag efter jobbet så röjde jag lite hemma sen for hela familjen till nimbys för lek och bus i några timmar. Men i vanlig ordning bröt Albin samman när vi skulle hem. Men till slut så gick det bra. Bjuder även på lite bildet från nimbys.



Middag blev laxbiffar (egna) med bryselkål vitkål och romsås. Barnen fick hambörjare (ost) med grönsaker. Då jag vet att dom inte äter såna maträtter som man inte ser vad det är.

Har även hunnit lära mig massa nya saker om kroppen. Och hur det hänger ihop. Väldigt intressant måste jag medge!

En promenad i det kalla men härliga vädret har jag även hunnit med (4km)

Har precis varit och handlat in för kommande vecka. Hade Pulled pork i frysen. Men annars så blir det Ungersk gulaschsoppa, Strimmad lövbiff med lök och blomkåls ris, Curry kycklingben med aiol, Lax med fetaostäke.



Inga kommentarer: