måndag 19 augusti 2013

Hel fasta eller halv fasta är frågen...

 Haft en mysig helg med min familj! Trots att det har regnat hela helgen.

Jag har nu hunnit en bra bit på vägen i min bok om fasta. Som en biefekt av de dåliga vädret =P. Har nu bestämt mig exakt för hur jag ska utföra min fasta. Och jag kommer inte att halv fasta utan hel fasta då jag mår betydligt bättre då. Konstigt nog blir jag mer hungrig under halv fastan än under hel fastan. Så då är valet inte så svårt.

Hur tänker ni kring fasta?


5 kommentarer:

Jessica Pedersen sa...

Hej! Jag har funderat lite kring att prova periodisk fasta. Vad dricker du de dagar när du fastar? Jag lever enligt lchf i vanliga fall.

Beatrice sa...

Jag dricker vatten/te/kaffe

Jessica Pedersen sa...

Vilka dagar i veckan fastar du?

trollet sa...

Jag kör dom flesta dagar någon sorts "naturlig" pf... det bara blir så=)) Kram!!

Beatrice sa...

Jessica jag tar det som det passar bäst. Så det är olika