lördag 17 augusti 2013

Halfaste dag en fredag bra eller?

God morgon värden!

Igår köpte jag jag boken 5:2 dieten friskare smalare längre liv med halvfasta Ni ve han han som genomförde exprimenterade med sin kropp med fasta som sändes i vetenskapens värd i höstas. Väldigt intresant läsning. Givetvis håller jag inte riktigt med han men det finns mycket mat nyttigt i den.

Jag hadde min andra fastedag i går fredag. Kan vara dumt att fasta en fredag...men det gick bra. Var mycket piggare än sist och hungern var inte lika jobbig som i måndags. Lite trött på kvällen men inte överdrivet. Är faktist inte hungrig än. Blir nog inte att äta förän vid lunch skulle jag tippa för det är då jag brukar bli hingrig.

Igår efter jobbet så for jag och köpte krfäftor för vi ska äta det i kväll. Klokan var vid straks efter 19. Kan någon gissa vad alla köpte? Godis chips drickor glass. Där stod jag med mitt packet kräftor keso, västerbottens ost, smör och tonfisk. För utom en kille som lasstade ner säkert 10 packet lätt kessella 0,1% fett i sin korg. Då tänkte jag han tränar säkert massor.  

1 kommentar:

Linda sa...

Ja, han tränar nog...;)