tisdag 13 augusti 2013

Jag klarade det =)

God mogon på er! På ett strålande humör i dag! Jag lyckades med min halfaste dag. Så det känns skönt. Så nästa faste dag blir på lördag. Då oskar ändå är bota hela dagen =)

Vill ni veta vad jag äter på mina fastedagar så får ni höra av er =)

Jag och barnen hadde en underbara dag i går. Vi tog oss en cyckeltu på 10km (dom älska att åka i cycelvagnen) Sen så plockade vi kusberg och vild hallon (vi har det på gården) Vi busade och jag städade inglasningen så nu kanske man till och med vill sitta där. Skulle ha städat där för länge sen men har haft fullt upp. Har bara kvar att putsa alla fönster. Men det får bli en annan dag.

Sista dagen på mina 4 dagars ledigheten. Jag och barnen ska dra till wilys och handla lite mat för i veckan. Sen så blir det äkert lite buss =)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: