tisdag 13 augusti 2013

Tröttsamt!

Altså hur lite har folk att göra igentligen? Att störa sig på att jag inte skriver korekt men halåå?? Jo jag vet att det finns stavnings program men det är liksom inte jag det är inte ÄKTA! För det är JAG. Stör det så mycket sluta läs då ingen har tvingat dig!

Det finns två anlednigar varför jag har denna blogg. Ett för att underhålla min dyslexi det förvärras om jag inte håller i gång! Två för att förhopnings vis hjälpa andra. Så dom får se att det inte är hopplöst.

Jag trodde fakrist att det var viktigt vad jag skrev att det är ett stavfel här och där har mindre betydelse. Det är inte konstigt våran värd ser ut som den gör när man hackar upp sig på små saker och inte fukoserar på själva kärnan i ämnät Tack för ordet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt rätt tänkt! Klart att du ska vara den du är o skriva på ditt sätt annars är du inte du. Grattis till viktnedgången.

Ulrica sa...

Stå på dig!! Jag ser inte ens längre att det står fel för jag kan ju ändå läsa vad det ska stå :-))