onsdag 8 april 2015

Hur det än blir

Har ni hört mig säga att det kör ihop sig någon gång? *ler* Jag vet många gånger. Men sådant är mitt liv.....

Jag var tvungen att jobba över idag på grund av sjukdom och  inga vikarier. Så det blev 20 timmar på jobbet. 35 timmar på två dagar. Tur man är ledig i ca 5 dagar.

Var absolut inte hitta att köra hem blåste så mycket att jag trodde bilen skulle följa med..men kom hem. På tal om att det inte blir som man tänkt sig. Jag skulle fastna till lunch men eftersom jag blev kvar på jobbet. Bestämde jag mig för att äta frukost (orkade inte stå emot hungern) ägg räkor smör och  lite majo lunch blev kyckling smör grönsaker oliver även denna köptes ute. Middag blev det omelett med parmaskinka. Helt ok dag men grymt hungrig.

Blev ingen vägning idag och blir ingen förän nästa vecka.

Idag kom Monique bok =) och kan bara konstatera att min historia och hennes är rätt lika. Behöver jag ens säga att jag blev väldigt motiverad =)

Vist är bilden skarp och bra...mobil kamera  (framåt) Kan inte fokusera så här ser alla bilderna ut. Morris ska kolla upp det.


Inga kommentarer: