tisdag 7 april 2015

Lite nervös för i morgon =)

Ja ha här knallar det och går eller små springer det? *ha ha * Jag vet min dåliga humor...=)

Har snart följt Monique kost råd det känns bra trots påsk! Den enda avstickarn var LCHF-glass på påskafton. Så jag tycker jag höll mig inom ramarna. =)

Min vägning och mätning är i morgon blir spännande. Men känner mig mindre svullen och välske fylld. Vikten har jag absolut ingen anig om. Håller givetvis alla tummar och tår för att det går åt rätt håll.

Men jag har åtminstone stressat mycket mindre det är ju alltid något!

Igår slängde jag ihop bea kryddsmör men jag han inte fixa till det igår. Så slängde in de i en låda igår in i kylen. Så idag har jag fixat till det. Hade tänkt spritsa till snygga men min sprits är borta *morr* Så det blev något annat i alla fall bollar i stället för slantar =)

Idag har jag min faste dag. Än så länge har det gått fina fisken. Och när jag väl är på jobbet går det inte fuska för jag har inget att äta där. Jag tycker det funkar bäst att fasta när jag jobbar. Eftersom jag då har fult upp mina upgiffter på jobbet.


Ha en fin Tisdag
//Beatrice


Inga kommentarer: