måndag 13 april 2015

Under bar helg

God förmiddag på er! Hoppas ni har haft lika underbar helg som mig! =)






I fredags hade jag och barnen en riktigt mysig dag. Vi var och köpte play-doh degoch målar färg. Något som var mycket uppskattat =) Vi var även förbi deras gamelmormor. Något dom altid tycker är roligt. När vi kom hem var det lunch för mig blev det denna smarriga lunchen som ni ser bilden åvan. Sen var det målnig och deg för hela slanten. På kvällen åt vi en av deras favorit rätter kyckling nuggets med massa grönsaker. Sen lyckades jag slå ett jak i huvudet så det snurrade till ordentlig ett bra tag så jag avstod tränigen...*mindre nöjd*


Lördags så strukruerade vi upp lite här och var. Var till stan hela familjen köpte kläder till grabbaran i hushållet. Albin värkligen älsakr kepsen han fick. =) På kvällen fick vi middags främmande altid lika kul =) Förätten vi åt är bland de bästa jag vet garpatio en helt underbar kväll med andra ord =)


Söndag
Trodde det skulle bli en mysdag...Men då fick jag den lysande iden att cykla till mamma 20km tur och retur. Men vad gör väl det. fick brja vänja benen med cyklingen igen *hi hi* Behöver jag säga att det blev en väldigt lugn kväll utan de minsta ansträgning =)



Inga kommentarer: