torsdag 27 september 2012

Deff eller liknande???

I Tisdags jorde jag kebbab, och den blev väldigt lyckad!! Till och med jag var lite skeptisk sak jag erkänna. Den gick till och med hemm hos min kära sambo som altid är skeptisk till ALLT som inte är som "vanligt"

Igår var jag och barnen på en promenad på 5km. Det var skönt! Känner att jag börjar glida ur tränings grejen. Kan bero på att jag känner att jag håller på att bli förkyld. Tror jag ska ta en lite lugnare vecka och vila upp mig. Och att jag har jobbat rätt mycket det spelar nog rättt stor roll skulle jag tro.

Men bara för det så ska jag inte ligga på lat sidan.

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen. Sen så blev det en Runda på stan. Blev en klippning. Så nu är jag med lugg igen. Får se hur länge det blir denna gång. Jag trivs väldigt bra med lugg men gillar inte att springa till frissan stupikvarten...

Onsdag
Frukost MB
Lunch Stekfläsk,ägg och majo
Middag Stekt ägg med majo
Kväll: MB

Torsdag
Frukost Stekt ägg med smör
Lunch Stekt ägg med majo
Middag  Ägg ost röra med smör

Förmodligen tycker ni att jag äter enformigt. Vilket är sant men ägg och fett är den bästa medicinen för mig. När jag har hamnar på en plataå som inte vill släppa! Håller bara tummarna för att det fortsätter så!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man sak äta som man trivs med!!