måndag 17 september 2012

Den återkommande chili con carne...

Idag har jag och barnen varit och lekt på familjens hus. Och dom värkligen älskar det. Vilken tur att vi inte hadde parkerat så långt bort för när vi skulle fara hem så regnade det rätt bra. På vägen hem så svängde vi för bi ica kvantum för att köpa majonase och fläskfärs. Jag tycker om bär jag har tur. Fläskfärsen hadde kort datum så det var halva priset så jag köpte 6 paket =)) Har ju tänkt göra en sats till av den omtalad Chili con carne fast jag kommer att byta ut bönerna mot svamp eftersom jag har märkt att bönerna bara gör mig hungrig. Och det var ju inte det som var meningen!

Och om det är nån som vill veta mitt recept så säg till så får ni det jag är inte den som är den =)

Fick även ett sms av posten att jag hadde ett paket att hämta. Min älskade dress har komit så nu sitter jag och myser i den. Den kommer inte åka av förän i kväll när trnings kläderna åker på (igen) har redan avärkat ett pass i dag =))

Inte det snyggaste man kan ha på sig men fan sä skön!!!

Inga kommentarer: