tisdag 11 september 2012

Nerre

Känner mig så grymt deppad. Jag kämpar med vikten men vågen pekdetar bra uppåt. Jo jag vet att jag ska titta på det jag har åstakomit! Vist jag både ser det och känner det. Men jag blir så less jag och vågen eller måttbandet för den delen också är inte bästisar presis!

Får hoppas det släpper nu för vist jag räknas inte som överviktig om man tittar på mig. Men kollar man på bmi så är jag överviktig. Och eftersom jag har väldigt lätt att gå upp så vill jag ner ett par kilo till. För det är där min trivsel vikt är!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jaa du , visst e det tråkigt ! jag kämpar oxå som tusan heeeelt utan resultat :( äter precis som jag ska men endå pendlar vikten hit å dit. men vi ska inte ge upp, förr eller senare så lossar det. å vi skulle ju äta sockerfritt i hundra dagar, kom igen detta fixar vi !
gunsan

Katarina sa...

Inte ska du vara nere Bea! Jag håller tummarna för att du går ner nästa vecka igen.. och nästa därefter igen :) Kram

Beatrice sa...

Gunsan jag ger ALDRIG upp! Ja det ska vi =))

Katarina Tack det är nästan så jag känner det =))

Anonym sa...

BRA Bea, då kör vi på !!!
jag har oxå hamnat på en sån där jäkla platå. spelar ingen roll vad jag gör, det bara svänger upp å ner .
idag ska jag göra kyckling i ugnen i stekpåse. detta e första gången som jag testar det.
de ska ju bli sååååå mört å gott.
hänger med dej här på din finfina blogg.
nu jävvlar tar vi dom ( kilona)
gunsan :)