söndag 16 september 2012

Detta kommer jag att testa

Det har värkligen inte gått min väg i veckan. Jag vet inte riktig vad det beror på. Jag har hållt mig till det jag ska äta, och rört mig. Jag satte in en spiral för två veckor sen, blöder fortfarande vet inte om det kan ha med saken att gör. Jag blir så fruktansvärt stressad när jag går upp så fprt på tre dar gick jag opp drygt 1 kg. Kan låta lite men jag tycker det är mycket på min lilla kropp.

Men i helgen fick jag en idé av en tjej som är medlem i samma grupp som mig på faceboocke. Hon fick iden från Min sanslösa historia!!! Jag lagade chili con carne i fredags fast med bönor som inehöll något mindre kollisar och hälften så mycket lök. Åt det till middag i går. Kommer inte att laga chili con carne med böner nästa gång. Eftersom jag blev hungrig typ på en gång. Och i dag petade jag bort alla bönerna och då höll jag mig mycket bättre! Tillsätter även en stor klik smör.

Kommer att äta denna rätt till lunch eller middag fram till onsdag sen gör jag en mellanvägning. Nä jag vet man ska inte göra det. Men ska göra det för att se om det har nån inverkan. Jag kommer givetvis att väga mig i morgon i vanlig ordnig.



 

2 kommentarer:

Monika sa...

Vad är de för grupp ni är med i?

Beatrice sa...

Hej om du går in på öänken nedan så kan du läsa.

http://www.livutansocker.se/p/lchfgruppen.html