söndag 30 december 2012

Mellan-tränad

Du har förmodligen en måttlig (eller ingen) övervikt om du började träna som O-tränad och du har kommit en bra bit på vägen nu med träningen. Var STOLT över dig själv! Du fått en bra rutin med tränigen.

Bra meddel träning är bland annat

Intensiva Promenad 30-60minuter

Zomba 30-60 minuter
Styrketräning medel tungt
Intervall träning 3-5km

Du ska svettas ordentligt när du tränar! Annars går du tillbacka och gör om passet för då har du tagit i för lite!!

Det fins många klasser på gymet du kan gå på om du känner för det. Men jag bygger min träning på att jag ska kunna göra den hemma. Varför? Jag har två bran och en sambo som aldrig vet när han kommer hem. Om jag skulle ha bokat ett pass och jag inte kan utföra dett pass. Och mitt gym har ALTID öppet.

Inga kommentarer: