fredag 21 december 2012

Under jul i stället för efter!

Jag har haft problem med magen i ett par dar. Något som inte hör till vanligheten! Men jag har nu kommit fram till varför det blev så. Nummer ett jag är stressad. Nummer två jag har ätit mer mejeriprudukter än jag brukar. Och med dom här två kombo blev en svullen och ond mage. Men nu är det bättre.

Eftersom jag kommer att jobba både både julafton och nyårsafton och allt där i mellan. Och det inte är gott med julmat i mat backen. Eller vad tycker ni? Så jag kommer att skita i den helt. Och Oskar och barnen kommer att fara bort några dagar mellan jul och nyår. Så jag blir själv. Så denna jul blir MIN! På det sättet att jag har ingen att ta hänsyn till. Och kan äta som jag vill. Så det kommer inte att finas nått julgodis als hemma hos oss!

Så jag kommer ta tag i vikten innan jul och under jul. I stället för efter som alla andra!

Inga kommentarer: