tisdag 18 december 2012

Eksem

Jag känner mig väldigt stressad just nu. Eftersom jag jobbar så ekstremt mycket och är konstant trött! Bara denna vecka 64 timmar. Så det är inte så konstigt. Och när jag blir i obalans så får jag ofta utslag i ansiktet. Men denna gång fick jag inte bara i ansiktet utam under armarna. Och jag knte kunde använda deo eftersom det förvärrade saken. Så i går köpte jag denna deo eftersom jag blev less på att svettas och inte kunna använda deo. Jag rekomenderar varmt! Den är helt luktfri men gör sitt jobb!


I natt blev min älskade Oskar sjuk. Så efter middagen gick jag och albin ut och skottde snön som dom plogade i går. Albin tyckte det var kul att få vara själv med mig. Och att vi dessutom var ute jorde saken inte sämre.

Jag är snäll i dag så jag bjuder på en bild på mig också.

Inga kommentarer: