måndag 3 december 2012

Heja!

God kväll på er!

Jag är så jäkla glad i kväll! Ni som följt mig vet att jag använde maggördel efter min graviditet. För att hjälpa kroppen att dra i hop magen. Det har hjälpt mig mycket. Jag har länge varit orolig för att magen aldrig kommer att dravihop sig helt. Och att jag då måste operera mig eftersom jag inte vill ha en hängande påse på magen. För det är faktust så att har man genom gått kejsarsnitt som jag så är det öättare att få en häng mage.

I augusti tog jag ett kort på magen hängigboch hjävlig. Tog även ett kort i dag kan då konstatera att jag inte har nån hänig mage utan att den börjar ta sen form jag vill. Börjadde även att använda maggördeln i gen för att få den sista puff.

Kan även konstatera att all träning har jort sitt den med.

Men det var alt för mig sov så gött!

1 kommentar:

Emma sa...

Du har fått utmärkelsen favoritblogg. Info finns på http://www.holmlund.blogg.se