fredag 14 december 2012

Zzzz!

God eftermiddag på er!

Om jag var trött i går så är jag änu tröttare i dag. Jag föestår inte hur jag ska orka jobba dom komande veckorna...Dom ringde föresten från bemaningen i dag. Ville att jag skulle jobba kväll. Då tackade jag faktist nej hör och häonar! Jag tycker faktist det räker med 210 timmar det är ju mer än heltid. Och dessutom har jag jobbat dag. Så jag tycker det räcker med råge!

Oskar komer äntligen häm i kväll. Skönt hoppas bara jag orkar vara social fast det är tveksamt. I morgon är jag LEDIG, jag har bestämt att det är jag som får sovmorgon. Eftersom det dröjer innan hag fåe såva ut igen.

Jag vet det var längesen jag skrev om mat. Jag kämpar på så gott det går. Men det är kämpigt. När jag jobbar så mycket. Det enda jag vill när jag kommer hem är att sova. Vist är jag hungrig men inte så intreserad als! Så snälla ni insperera mig till bra mat som inte tar så lång tid att göra.

Hoppas ni får en bra helg kram.

Inga kommentarer: