måndag 4 juni 2012

Beach vecka 1

Juni utmanig
Jag har bestämt mig för att utmana mig själv denna månad. Med start i måndas 28/5. För nu jäklar så är det Beach 2012 som gäller. Lyckas jag gå ner 5 kg denna månad så får jag ett gå band av Oskar. Och det är inte tillåtet med några av steg altså socker eller stärkelser  eller frukt för den den heller. Jag kommer äta enlig periodisk fasta 16/8 teorin efterom det gav så bra resultat denna veckan! Hela 2,4kg minus. Kommer också att  träna mellan 2-3gg dagen (Power walking, zumab, styketränig, Stavgång) Tanken är att jag ska lägga ut 1gg i veckan hur jag äter och tränar. Blir troligt vis varje måndag...Är ni med på utmanigen? Vore kul om man fick med sig någon i allafal =))

Vecka 22
Måndag
13:00 Lunch Mozzarella biff
17:00 Middag Korv med mycket kött koleslaw
21:30 Kväll Hallon smoothie
Tränig Styrketränig med oskar

Tisdag
14:00 Lunch Äggmjölk
17:00Middag Hnbörjare med coleslav
21:30 Kväll Hallon smoothie
Tränig Promenad och stavgång

Onsdag
14:00 Lunch Äggmjölk
17:00 Middag Lax och räkröra i ägg rawp
Kväll Äggmjölk
Tränig Promenad och Zumba

Torsdag
14:00 Lunch Äggmjölk
17:00 Middag Lax och räkröra i ägg rawp
Tränig Promenad, Zumba och styrketränig med Oskar

Fredag
14:30 Lunch Äggmjölks Latte
18:30Middag Keso plätta med grädde och hallon
21:30 Kväll 3 parmarullar med ost, kaffe med en skvätt grädde 2 rutor 70% choklad
Tränig Power walking, Power walking

Lördag
14:00 Lunch Äggmjölk
18:00 Middag biffwok
Kväll Hemma gjoer lchf- choklad glass
Tränig Power stavgång x 2

Söndag
14:00 Kaffe med grädde
17:00 Middag Lax med getost täke och broccilimos
21:30
Tränig Army-fittnes, zumba

2 kommentarer:

trollet@hotmail.com sa...

jag är gärna med på "gå ner 5 kilo"... har ju precis börjat träna och tycker 3-4 ggr/VECKA låter lagom;) Pf kör jag mestadels men inte tokstikt!! Nu kör vi=))

Beatrice sa...

Härligt! Att he med sig fler. =))