söndag 10 juni 2012

Vad är dåligt väder för dig?

God kväll på er. Sitter och njuter av en stor kopp yogi te. I tysnadde då de övriga familjemedlemarna ligger och sover. Har presis läst den här artikeln. Något jag tycker ni ska läsa om ni är intreserade av periodisk fasta. Lite lång men jag tyckte den var värt att läsa ändå.

Jag skrev i fredags att vi skulle pröva att grilla bacon lindad fläskfile. Kan bara medela att det funkade fin fint. Vi grillade över öppen eld så det tog 60min i stället för 30min. Till åt jag smör grillad sparris, paprika (gul och röd) tomat, gurka.


I lördags så jorde jag rulader som jag fylde med caenbert och pesto. Något som blev väldigt gott =) I dag har jag varit på Aymi-fittnes i regnet. Jag har insett att jag har omvärderat dåligt väder sen jag började med Amyi-fittnes. För vi har haft bra väder 2gg alla övriga har det varit regn. Vad är dåligt väder för dig? För mig är det nog när det värkligen vräker ner så torkaren på bilen inte inner med. Nu mera...det är sånna gånger jag faktist inte går ut på mina Pw/promenader. Var har du din gräns? Vore kul om ni komenterade. För det är kul att veta hur andra ser på dåligt väder.

Men nu blir det nog att srax att kojsa så man orkar upp med barnen i morgon.
Beatrice

Inga kommentarer: