onsdag 27 juni 2012

Vecka 4

Sista veckan på Juni utmaningen. Resultatet kommer i dag. Då jag varit borta sen i söndags. Vägde mig i söndags.  -5.3kg sen den 28 maj. Det inebär att jag kommer att få ett löpar band av oskar. Jag är väldigt nöjd med det reecultatet.

Måndag
Frukost Ägg, ost
Lunch tonfisk röra med bladspenat
Middag Äljskav med bladspenat och gurka
Träning Promenad,Promenad

Tisdag
Frukost Kall rökt lax med gurka
Lunch Äljskav skav med zuccini
Middag Kyckling med sallad
Träning Promenad

Onsdag 
Frukost Ägg, bregott
Lunch  Vanilj pankaka
Middag Ägg ost röra med kalrökt lax, smör
Efter tränigen Protein shake
Träning Promenad, Promenad, styrketräning

Torsdag
Frukost Protein shake
Lunch Protein shake, babybell
Middag Protein shake
Kväll Protein shake
Träning Promenad, Promenad

Fredag midsomar afton
Frukost Protein shake
Lunch Protein shake
Middag Hästfile med sallad och min curry sås
Träning Inter vall, Promenad,Promenad

Lördag
Frukost Protein shake
Lunch Protein shake Babibell
Middag Protein shake ost skivor
Kväll Protein shake
Träning Promenad

Inga kommentarer: