tisdag 19 juni 2012

Lite lugnare i dag

Idag var jag något seg efter en hel dag i solen i gåt. Men det blev en promenad på morgonen.

Frukost

 Sen göra sig i ordnig för en tur in till stan för att byta ut klänigen som var trasig. =/ köpte även lite smått och gott. Köpte även lite natur godis dumt nog. Som jag hadde tänkt äta sen, Men som jag åt lit av. Hem för lunch

Lunch
Sen bar det till dagis för hämtnig av Albin. Såg nästan ut att bli regn. Så vi bestämde att vi skulle vara inne. Jag bytte barnens leksaker. Något Albin var mycket nöjd med. Men naturgodiset åkte i soperna för att jag inte kunde låta bli dom.

Middag
Nu tror jag ska ta mig i kragen och läsa vitt begär. Tror jag kan behöva det. Jag vet att jag inte tål socker men ändå köper jag sånt skit i bland. Ja ja det kallas väl mänsklig eller? 

Inga kommentarer: