måndag 18 juni 2012

Jag vill ju bara insperera andra!

Just nu får jag rätt mycket feedback att det faktist syns att det har fursvunit mycke vikt från min kropp. Något jag själv har märkt.

Dom frågar hur gör du? Jag svarara äter lchf och tränar. För vi är gjorda att vara i rörelse. Vist väger du väldigt mycket och börjar med lchf så behöver du förmodligen inte röra dig från början. Du kommer ändå att gå ner. Men kroppen mår bara av rörese.

Jag vill bara insperera andra att ta tag i vikten om det är det som är grejejn som stör just dig. För alla har inte samma mål med en kost omlägning.  En del vill få bukt med sin svulna mage, ständig värk, diabetes, eller vad de nu kan vara.

För alla är värd ett liv utan begränsknig som jör livet jobbigt. Livet ska vara roligt! 

2 kommentarer:

lillasyster sa...

Bra skrivet syster! Du är så duktig, fortsätt kämpa, snart, snart är du där<3

Beatrice sa...

Tack! =))