lördag 23 juni 2012

Mini semester på G

I dag var jag och Alicia och handlade lite in för avresan mot lycksele i morgon bitti. Som jag, barnen och min syster ska göra. Gubbarna får stanna hemma.

Så jag köpte lite torkat renkött kokosfett, babybell, vitmögelost. Det kommer även att få följa med ett paket ägg, mjölk och proteinpulver. Så nu borde jag inte falla dit för frestelsen när jag har så mycket gott eller? Dess utom har jag jort sidfläsk i ugn som jag ska ta med. Ska ge den till pappa men tror nog inte han är så snål att jag inte får smaka =)


I vanliga fall så brukar jag oftast gå upp i vikt när jag är där. Men nu när jag är så bra förbered så borde det inte vara nogon fara. Blir jag alt för sugen så får jag ta mig en kopp te med kokosfett i. Om nu inget annat hjälper. Ni kan väll i all allfal hålla tummarna för mig? 

Ha det bra!
Beatrice

Inga kommentarer: