torsdag 28 juni 2012

Tröttis

Både jag och barnen har varit super trötta i dag. Efter att ha hälsat på morfar i 3 dar. Men jag har ändå gått en promenad. Inte lika fort som jag brukar men. Den blev ju ändå av. Tidig lunch då vi numera ska hämta Albin på dagis kl 11:30, det blev ägg ost röra. Vi hämtade storebror, och gick hem fröken fick vila, albin fick se en film, och jag la mig och vila. Fick besök av min moster och mormor. Då somnade albin på soffan.

När dom hadde farit så gick jag och barnen till afären för att handla. Jag blev väldigt glad. Jag fyndade oxfile till halva priset då den går ut i morgon. 1 kg kostade 200kr =)). Det tycker jag är bra pris. Hem laga mat till branen.

Sen så åt jag en grekisk sallad som jag jorde till mig och gott var det!

Nu när barnen har lakt sig. Så tror jag att jag ska lägga mig och fortsätta läsa vitt begär. Ha en bra kväll!


Inga kommentarer: