onsdag 21 november 2012

Dagen till ända

Har haft en bra dag i dag. Drack en stor kanelkaffe med brnen på morgonen. Sen var det dagislämning. Därefter hem för att träna. Det blev 2 km på löparbandet som upvärming därefter blev det styrcketräning + Trim and tone. Efter träningen en stror kaffe för att varva ner sen en dusch. Frukost/Lunch blev 2 lammkotleter med spenatstuvningen från i går och bea kryddsmör.



For en snabbis till stan för att köpa hanska till albin eftersom två par spårlöst har försvunit...konstigt de där. Turbo handlade lite och hämtade barnen alt på lopet av en timme. Jo jag var efektiv eller?

När jag var och handlade så hittade jag denna chili. Eftersom jag älskar stark mat så var jag bara tvungen =P

 

Jag och albin har spelat lite memori men han var lite trött så vi slutade. I dag blev det curry kyckling med aioli, vikål och gurka. Jag var tvungen att tvätta mina tränings kläder då dom luktade så jäkla illa. Så i morgon behöver jag inte hålla för näsan när jag ska träna =P

Ärligt talat så förstår jag mig inte på mig själv i bland. Altså varför har jag uppehål i träningen liksom. Nu talar jag om de medvetna valet inte när man är sjuk. För jag mår förjävla bra när jag tränar. Jag har mycket mer tålamod med barnen och almänt mycket gladare. Så min dråg är träning. Nån som känner igen sig?

Inga kommentarer: