onsdag 7 november 2012

Äntligen!!

Nu var det nästan en vecka sen jag skrev...Håller på att ändra lite här på bloggen alla recept kommer att hamna under fliken recept och då vara länkade till. Då är det lättare att hitta de recept man letar efter. Jag plokar där med bort katekorierna med mat i.

Igår fick jag äntligen efter 2 veckors väntan på mitt löpband. Dom hadde lovat att det skulle ta max 1 vecka..men men nu har jag det i min ägo =))

Photo: Mitt nya löparband =))

Första passet
Mitt första pass på löparbandet avklarad. Kan bara medela att svetten bra rinner!!!
5 km på 44 min 8 min per km. Riktigt nöjd. Det käns i kroppen. Har en sån där härlig känsla i kroppen.

Nu hoppas jag att min viktminskning tar fart har stått still i drygt 3 månader...

Men nu ska jag röja lite sen blir det hambörjare med oopsis bröd. Ha en bra kväll!!

Inga kommentarer: