torsdag 15 november 2012

Irlands lösning

Gud så irriterad jag var i eftermiddag. Jag har suttit vid datorn hela dagen och försökt hitta några jobb at söka. Har hitat några. Som jag har skrivgt peronligt brev som jag nästan är klar med. Ringde syster, så vi bestämde att jag och barnen skulle kika förbi. Jag satt mig i bilen och skulle fara och hämta barnen från dagis. Då har fanskapet inge ström!!! Fan så det var bara att gå och hämta barnen och ringa syster och medela att vi inte kunnde koma för bi Blää!! Jag som ville träffa henne och lilla Thor.

Irlands lösning
Man ska inte underskatta att begränsa leksakerna. Vi har altid jort så. För barn lessnar på sina leksaker det vet alla föräldrar. Om man inte ha framme alt så kan man byta ut dem mellan varven. Och vips så har dom "nya" leksaker och leka med. Och då får man nöjda barn istället för att ha barn som är dö less sina leksaker och går sina föräldrar på nerverna. Och man slipper kliva på leksaker och bita sig i tungan för att inte svära.

Inga kommentarer: