söndag 18 november 2012

Fult ös

Haft full rulle i helgen. Jobbat både i dag och i går. I går efter jobbet turbo fart hemm snabb byte av klädre. Vidar med familjen till goldendragon för släkt middag. Jag, Oskar, barnen, Syster, Eric, Thor (12dar) Pappa, Karina och Farfar. Blev en trevlig middag. Hem för att lägga två mycket trötta barn. Upp tidigt i dag för att jobba. När jag skulle fara hem så lös en oroande lampa. Med en diskution med Oskar så beslöt vi att jag kunde köra hem. Böt bil fpr och handla. Hem packade upp maten. Jag döck ner i soffan och somnade en stund. Medan Oskar och Albin åt. Jag vacknade när alicia åt. Vi busade lite med brnen ianna oskar for för att spela bandnington. Nu ligger barnen och sover sen cirka en timme till backa.

Ska röja lite här sen lägga mig och sova. Då jag är helt slut och jag ska gå intor på 14timmar i morgon.

Jag tog ett stort beslut (för mig) i veckan att jag kommer inte att väga mig varje vecka. Fast ni kommer inte få vet hur det går för än vid jul.

Ha ett bra slut på denna vecka kram!

Inga kommentarer: