torsdag 22 november 2012

Alt i allo

Morgonen börjades med en stor mugg svart kaffe i vanlig ordning. Alicia gillade frallorna jag backade i går kväll. Hon fick även en mumsig hallon smoothie som jag jorde åt henne, som hon gillade skarpt. Albin åt i vanlig ordning bara pålägget och mjölk. Vad jag gillar mornar som bara flytter på som denna. Inget tjafs inge bråk bara lung och ro. Då vet man att alla mår som alra bäst!

Det regnade på morgonen när vi klev upp, men som tur var så hadde det slutat när vi gick till dagis. När jag hadde lämnat barnen så gick jag till carro för kaffe och surr. Hem för lunch det blev Het chili con carne-utan bönor från frysen. Fast jag vet att jag har balndat ner cf i dena också. En stor mugg kaffe med en skvätt grädde slank ner efter lunchen.

Lämnade in min telefon för 1,5 vecka sen fick ett sms om att den hadde komit så jag for in och hämtade den käns skönt måste jag säga! För min gamla bättan är guld värd men fy vad dåligt ljud det är i den!!! Och bilden ska vi inte prata om. Men bra att ha när man är i nöd för då slipper man ju lånetelefonen =))

Middag blev kebbab sallad med eget kebbab kött och kebabbsås. Jorde dubel sats av kebbab köttet så då har jag middag i morgon då jag jobbar.

Promenaden blev ca 4 km, kommer inte att träna nått mer i dag eftersom jag har så träningsvärk i hela magen och benen. Men i morgon blir det nått pass av nått slag innan jag ska jobba kväll.



Inga kommentarer: