måndag 30 juli 2012

August utmanigen

Ni som följt mig vet vid det här laget. Att jag gillar att utmana mig själv. Därför kör jag även en augusti utmanig =). Start vikten är 67,6 kg. Uppläget är ungefär som förra månaden. Kommer att köra fakir och träna hårt.  Menigen är att jag ska få upp pulsen och börja svettas ordentligt! Och det gör jag när jag använder Poworkout Trim och Tone . Kommer att fortsätta använda Aerobic Weider Six A6W för fortsatt träning för magen =))

Mitt mål är att gå ner 5 kg. Jag är fult medveten om att det är en väldigt högt mål. På tanke på att jag bara har kvar drygt 9 kg. Men då har jag nått att kämpa efter. Och om två veckor ska vi på bröllop och då vill man vara så snygg och smal man bara kan!

Mina mått 30 Juli
Mage 80,5 cm
Stuss 95,5 cm
Bröst 88 cm
H Lår 60,5 cm
H Överarm 32cm


Nu kör jag vist är ni på?

2 kommentarer:

thejeanettishway sa...

hur lång är du?
lycka till :)
kram från dalsland//

Beatrice sa...

Hej ajg är 160,5cm lång.