måndag 23 juli 2012

Kickstart.nu

God kväll på er!
Hoppas ni har det aldeles underbart där ute.

Min dag började som nämnt inte så vidare bra på grund av plusset på vågen... Men jag har som nämnt en bra strategi (enlig mig). Kommer att köra fakir och träna hårt. Och då menar jag inte som jag har jort den senast tiden. Utan nu har jag lakt upp ett helt nytt tränings schema. Där jag ska få upp pulsen och börja svettas ordentligt!

Bör ju tillägas att att, jag är nu på den vikt jag gick ner till som minst innan jag blev gravid med Alicia. Jag har mina anigar om jag är omkring den vikt min kropp har som "trivsel" vikt. Men vi får se vad kroppen säger om denna kickstart.
Eftersom jag har startat en riktigt strikt och tränings period så har jag tagit ett kort så jag har ett före kort. Fast igentligen började jag redan i lördags....har knappt kunat gå på grund av tränings värk i låren...men jag har tränat ändå men i dag fick låren vila. Då jag tränade överkroppen med kettlebells(40 min).

23 Juli


24 Juli

Okej jag är långt från nöjd över min kropp! Men jag vill ha bilder före jag börjar träna på en ny nivå.
Min insperation till detta är Martina - Health och Science

3 kommentarer:

trollet sa...

U go girl!! =))

trollet sa...

jag äter mycket majonäsröror... kyckling curry... räkor och ägg... tonfisk med liiiite tomatpure... välkryddad stekt köttfärs... strimlad skinka/kalkon...

gör egen bea och ät med karre/entrecote/kyckling...

stek köttfärsbiffar... blanda i allt du tycker är gott... idag gör jag på kycklingfärs-nötfärs och lägger i fetaost, färsk rödlök och soltorkad tomat...

gör grytor... går att variera i det oändliga...

Hör gärna av dej igen=))

Jeanikee sa...

You Go Girl! <3