måndag 23 juli 2012

Vecka 7

Tack och lov för att det inte är nå mer kalas nu på ett tag. Det stoppar upp min vikt minskning. Vågen visad +0,4 trots alla mina anstränigar. Stress hjälper INTE viktminsknigen. Det  har jag fått erfara nu. Det här är sista inlägget om hur jag äter eftersom det inte värkar som ni är så intreserad av det. Men hur jag tränar kommer ni få veta om ni går in på tränigsdagbok 2012 .

Måndag
Frukost Äggmjölk
Lunch Hambörjare med ost majo, paprika, gurka och ärtskidor
Mellis Protein shake med finn crisp med smör
Middag Grekisk sallad
Kväll finn crisp med camber ost

Tisdag
Frukost Äggmjölk
Lunch Äggröra
Middag Hjortinnanlår, Älginnanlår med kantarel stuvning blomkåls purré gurka oxh paprika

Onsdag
Frukost Äggmjölk
Lunch Äggmjölk
Middag Tacobiffar med tillbehör
Mellanmål choklad bollar alá lchf och protin schek
Träning Promenad

Torsdag
Frukost bacon ägg och smör
Lunch Tacobiffar med tillbehör
Middag Lövbiff ,kryddsmör och gurka
Träning PW 5 km

Fredag
Frukost Fläskkotlett med krydd smör
Lunch Fläskkotlett med kryddsmör lite brieost
Middag Hemma jorda hambörjare med ceddar och bacon
Kväll Choklad mousse (90%kakao)
Träning Vila

Lördag
Frukost Fläskotlett med kryddsmör
Lunch Fläskotlett med kryddsmör
Middag Kyckling med aioli
Träning 45min kettebell, 5 min magtränig, 60 min Poworkout Trim och Tone

Söndag
Frukost Bacon med smör
Lunch  kebbab med majo
Middag Lövbiff med kryddsmör
Kväll 2 rutor choklad 90% kakao
Träning 70 min Poworkout Trim och Tone

Inga kommentarer: