fredag 13 juli 2012

Glad!!!

Imorse blev det äggmjölk med kardemumma till frukost.


Sen så blev det en promenad med barnen i regnet.

Jag och barnen har varit på Nibys och lekt. Det var grymt mycket folk där. Barnen var helt slut när vi for hem.

till middag blev det dom här grymt goda zuccini plättar med hallon.


Har även jort en jätte rolig upptäkt i dag. Jag prövade lite gamla kläder. Och jag kan nu mera ha min gamla byxor i stolek 28!! Som jag hadde inann jag blev gravid med sonen altså år 2008. Jag är aldeles överlycklig!!!!


I tisdags gick jag och barnen in till stan där vi åt lunch. Jag köpte även en ny våg som mäter vikt,fett, vatten muskler och räknar ut din idialvikt. Gissa vad den tycker jag ska väga. Den har i åtanke  att jag är 160cm lång 27 år gamal och att jag är kvinna. nån som törs på en gissnig?



Inga kommentarer: