måndag 9 juli 2012

Vecka 5

Juli utmanigen
Första veckan i Juli utmanigen avklarad. Med ett kalas här hemma. Har även bestämt mig för att köra periodisk fasta kommer även utesluta mejerier i största möjliga mån. Började i torsdags Jag har märkt att jag har mycket lättare att känna om jag är hungrig eller sugen då. Så då är väl det det enda rätta eller? Vågen visade -0,8kg denna vecka.

Vecka1
Måndag
Frukost Omellet med majo
Lunch Kräft sallad
Middag Ägg ost röra
Träning Pw 5 km, Styrketräning 40 min

Tisdag
Frukost Omellet med majo
Lunch Tonfisk röra
Middag Laxrulle med ost fyllning
Träning Promenad 5 km, Promenad 2x 3.70 km

Onsdag
Frukost Omellet med majo
Lunch Makrill med ägg och majo
Middag Bacon rulle
Träning 2x 5 km Pw

Torsdag
Lunch Keso med grädde,vanilj och 3 jordgubbar
Middag Räk och lax röra
Tränig: 2 x 5km Pw

Fredag
Lunch Keso med grädde,kanel,vanilj och 4 hallon
Middag Tapas
Kväll 1 keso plätta naturell
Träning promenad 4 km promenad 3 km

Lördag
Lunch Keso plätta med grädde och hallon
Middag Flankstek med rom sås och paprika
Kväll: Protein mousse
Träning 1 Pw 5 km

Söndag
Lunch kallrökt lax och ägg ost röra
Middag Flankstek med smör och 3 körsbers tomater
Kväll kokosgrädde med hallon
Träning Army fittnes pw 5km

Inga kommentarer: