söndag 8 juli 2012

Vet och etiket...

Det gör mig så ledsen när folk inte har vett. Jag har något som kallas för dyslekxi eller som det hett förut ordblind het. Det inebär att jag aldrig kommer att lära mig stava korekt. Jag skriver här för att hålla igång mitt skrivande för att inte tappa det jag redan har. Anlednigen till detta inlägg är komentaren jag fick i inlägget baconlindad fläskfile. Det är sånna komentarer som gör att dom som har bloggar och inte stavar korekt slutar. Men jag kommer inte att sluta. Om det stör så mycket så behöver man inte läsa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

STÅ PÅ DIG OCH TA INGEN SKIT!! INGEN KAN FÅ DIG ATT MÅ DÅLIGT OM DU INTE TILLÅTER DET!! KRAM

mimmi sa...

Oerhört sårande, det händer ju dagligen att folk stavar fel både på längden och brädden. Man förstår innebörden i informationen, annars får man säga hallooo *jag förstår inte*, så får dom förklaring... Var inte ledsen fortsätt du med ditt hälsosamma liv, och låt dig inte nedslås av avundsjuka personer,, som måste hacka.....

Beatrice sa...

Tack! Det gör jag inte heller! Men att hon/han inte ens står upp för sin åsikt och inte vågra skriva namna är ju skratt retande! Något sådan skulle ALDRIG få mig ur balans och sluta blogga eller skriva för den delen heller! Tur att den störsat majoritet inte är som denna mäniska!!!

Ullis sa...

Trist kommentar. :( Fortsätt blogga! Kram!