söndag 8 juli 2012

Nöjd över mig själv.

Okej käns värkligen som jag mer och mer blir mindre svensk. För att jag fram håller hur duktig jag facktist har varit. Men det är ju inte persis som jag har halkat fram på ett bannan skal. Utan jag har värkligen fått anstränga mig.

Idag var jag på det sista army- fittnes passet. Käns lite tråkigt. Men jag är grymt nöjd över min förbättring!!!

12 maj
Löpning 1 km 8:45 min Bara halva
Situpp 23st
Rygglyft 39
Upp hopp 46
Armhävnig 11 knä
Jägarvila 3 min

8 Juli
Löpning 15:03
Situpp 41st
Rygglyft 97
Upp hopp 53
Armhävnig 40 tå
Jägarvila 10 min (jag fick inte fortsätta)

Jag och barnen var ute och gick nu på kvällen. När jag kom hem såg jag så här snygg ut...Det syns i alla fall att jag gick FORT *ler*


Väl hemma blev dek kvälsmat både för mig och barnen.

För mig blev det kokosgrädde med hallon. Och det är absolut inte sista gången!



1 kommentar:

Marja - Baka Sockerfritt sa...

Jag läste ditt inlägg om kokosgrädde, bra tips!