måndag 30 juli 2012

Juli utmaningen

När jag började juli utmanigen så stanade vågen 70,3kg. Jag tycker det har gått bra på tanke på att det har hänt rätt mycket i mitt liv. Jag har hålt mig helt och hålet till kosten och inte över ätit eller fuskat. Och alla vet att kroppen kan reagera negativt på stress. Och det är presis vad min kropp har varit utsat för denna månad. Men vågen visar ändå ett skapligt minus 2,7kg inte lika fint som förra månaden. Men det kan jag inte heller förvänta mig. Så min slut vikt denna månad blir 67,6 kg. Det är jag nöjd över.


Så här såg mina mått ut den 9 Juli

Magen 85cm
Stuss 97 cm
Bröst 90 cm
H Lår 62 cm
H Överarm 32

Så här såg min mått ut i morse. Det har försvunnit 10 cm på 3 veckor! Helt otrolig, tror facktis träningen ger resultat. Eller vad tror ni?

Mage 80,5 cm
Stuss 95,5 cm
Bröst 88 cm
H Lår 60,5 cm
H Överarm 32cm

Inga kommentarer: