lördag 21 juli 2012

Kettlebell + appar

Jag tror att jag har hmnat på en platå. Eftersom jag har stått och stutsat 1 kg upp och ner i en månad nu. Och då spelar det nästa ingen roll hur mycket jag gått. Så nu krävs mer ansträning. Så igår hittade jag ett annatal appar som jag kommer atta använda mig av. Och i dag har jag varit och köpt en kettlebell 6 kg (149kr) på ÖB fans även en på 12 kg som jag nästan ångrar att jag inte köpte. Men ska använda denna först för att se hur mycket jag använder den.

 

Och jag passade på att pröva en av apparna och kettlebll när barnen vilade. Och inte ens 30 min efter avslutat pass så kände jag att jag kommer få tränings värk. Men då vet man att man har jort nått. =)

Ska göra ett tränings schema som jag ska följa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå då ska jag in till ÖB :-) vad var det för app du använde dig av??

Beatrice sa...

Håller på att testa mig fram kan återkomma med den app jag tycker är bäst om det skulle vara av intresse?

Mvh/Beatrice