söndag 21 augusti 2011

Fortsätnig följer

Söndag i dag då. Min älskade sambo och kör folkractävling i dag. Vi var med i går, men i dag regnade det så mycket. Och då var vi inte så sugna på att följa med. Om det inte regnet vräker ner hela tiden så ska vi ta oss en promenad i dag. Hadde även tänkt handla så man slipper gå till afären varge dag. För det gör ju så man får med sig saker man inte borde. Jag har facktist ränsat ut lite ur skaferiet och slängt lite skräp. Så nu är det fint och urtorkat. Ska även göra en matsedel för veckan så man vet vad man ska äta. Jag hadde tänkt att pröva ett recept ur Anna Halléns bok LCHF för kvinnor i kväll. Altid lika kul att pröva ny recept =)

Jag har en lite fråga till er. Vill ni veta om kokosfettet har fått nån värkan än? (Jag har dyslexi och omega 3 har en posetivt verkan på minett)



Inga kommentarer: