måndag 8 augusti 2011

Vikten vecka 5

Idag har jag väkt mig. Och det har gett resultat för alla mina ansträngnigar 1,3-. Käns rätt ok. Fast jag hadde hoppats på mer. Men jag ska inte klaga. Jag har nu gått ner 10,3 kg på 5 veckor käns rätt ok. Idag lär det nog inte bli nån promenad för regnent bara öser ner och det blåser rätt ordentligt nu.

I dag har jag och barnen har varit varit borta i stort sett hela dagen. Vi har varit och hälsat på en från mammagruppen. Det var mycket uppskattat från den större. Nu är båda barnen helt utslagna och sover.

Jag tror jag ska försöka skriva upp vad jag äter nu under en vecka. Skulle var bra om ni kunde skriva en rad om hur ni tycker det ser ut.

Start +42,1 kg
Start 100,1kg
Veckans vikt 89,9kg
Tappat sen start 10,2kg
Kvar till mål 31,9 kg


Ha en bra kväll!

1 kommentar:

carina Lyckarp Larsson sa...

Duktig du är <3<3<3