söndag 7 augusti 2011

Söndag

Idag har vi vekohandlat på förmidagen. Eftersom jag och barnen ska bort i morgon. Som är våran ordinarie handlings dag. Jag köpte något som jag aldrig har prövat att äta. Nämligen kålrabbi. Den ska jag ska pröva att tillaga till middag. Ska bli stännande. Nu i eftermiddag så har vi avärkat våran dagliga promenad. Har värkligen fåttt det som rutin. Åtminstone så käns det som det. Det käns värkligen som jag har fått dille på latte jord på äggmjölk. För det blev både frukost och lunch i dag. Då jag inte var spesielt hungrig, men dom var varma då det var lite ruggit ute i dag. Men middag blir kött med kålrabbi ev bea.

Något jag kom fram till i dag. Var hu mycket posetiva efekter jag har fått, på denna kost. På så kort tid dessutom. Ni som har följt mig vet att jag inte kunde följa kosten fult ut under graviditeten. Och det käns så härligt att få alla posetiva efekter, som denna kost för med sig! Den bästa är nog att jag sliper sötsuget.   


Men ha en bra kväll!

Inga kommentarer: