onsdag 24 augusti 2011

Heja mig!

Jäklar så ducktig jag känner mig i dag! På förmidagen så var jag och gick en timme med barnvagnen skönt! Sen så for jag och fröken in till stan en snabbis. För storebror behövde en flis jacka och byxa som han ska ha till hösten/vintern på dagis. Jag hittade även ett par byxor till mig. Eftersom min vikt ner gång går saktare än jag hadde tänkt. Och man ska väl ha på sig kläder under tiden eller?  = ) Åt värdens godaste middag i kväll kan jag bara säga. Eftermiddagen så gick jag 50 minuter med stavarna (själv). Det var ursäkta språket jävligt skönt att få flaksa med armarna =) Tror jag ska göra ett pass med hemmaövnigar också. Undra om jag kommer upp ur sängen i morgon??

Ja ja ha en fortsatt bra kväll!
Kram

1 kommentar:

Carina sa...

Heja, heja duktigt, bara du inte tar i fööör mycket. kram Ma