onsdag 3 augusti 2011

Tiden bra flyger i väg!

Gud vad veckorna går fort! Det är redan Onsdag. Och jag kan medela att mitt sötsug är som bortblåst. Behöver jag nämna att det är skönt? Jag har sköt mig väldigt bra måndag och tisdag. I måndags gick jag och brnen en promenad före lunch. Sen efter att den större hadde vilat. Så for vi och handlade. Gick väl hyfsat.... Fröken kom på att hon ville vara i famnen hela tiden. Och ni kan ju tänka er hur lätt det är att handla då? Efter middagen så gick hela familjen en kvälspromenad. Skönt var det.

I går var jag och fröken till BVC och snaka om att hon har växt. Inte konstigt att vi var tvungen att byta stolek redan när hon var 2,5 vecka gammal. När hon var 1 vecka vägde hon 3980g och 52cm lång. Nu 4 veckor gammal vägder hon 4460g och 56cn lång. Man kan då inte klaga på kvaliten på mjölken i alla fall! hi hi. Igår var vi och köpte ett par nya gå skor åt mig. För jag och mina fötter är inte så överens på kvällarna. Köpte även nya tränigskläder. Alt jag äger är försmått konstigt? Men det löser sig inom sin tid! Jag invigde både kläder och skorna i går kväll. När jag och barnen gick en kvälspromenad.

Jag och fröken har redan avärkat en promenad på 55 minuter i dag. Efter vi lämnade storebror på dagis. Dagens frukost bestod av äggröra på 2 ägg och smör med makrill, kaffe med 0,5dl äggmjölk och vatten. Nu ska jag passa på att duscha medan fröken sover.

Jag hadde tänkt gå en sväng till afären och köpa sidfläsk och göra 2 omgångar av sidfläsk i ugn när man ändå håller på. Men det blir inte förän i kväll. För jag ska låta det stå över natten.


Ha en bra dag!

Inga kommentarer: