torsdag 11 augusti 2011

Vad tycker ni om kokosfett?

Fick veta av en läsare i dag. Att det var svårt att läsa i bloggen på sidan. Jag tycker det är bra när ni säger till. För då kan ju göra bloggen änu bättre, och mer lätläst för alla. Nu kan man ju inte vara alla til lags. Men jag gör mitt bästa så den är så lätt överskådlig som möjligt i alla fall! Så därför har jag fixat till den så den förhopnigs vis är lättare att läsan nu. Vad tycker ni?

Min nya favorit just nu är Kokosfett utan smak än så länge. Men man vet ju aldrig man kan ju ändra sig =) Har för övrigt varit in till stan och köpt detta helt underbara fett. Så nu lär väl jag börja steka i det också =) Tur vi har två hälsokoster så man kan köpa det där det är biligast!

Vad tycker ni om det? Posetiva eller nagativa både och?? Snälla nått svar kan jag ju få. På tanke på hur många läsare det är. Så är det ynkligt med komentaret!

Ska bli intresant och se om det har nån posetiv efekt på min dyslexi (en förklaring till alla mina kråker) Eftersom mellan varven har jag ätit omega-3 tableter för att hjälpa minett. För tableterna hjälper i alla fal haft värkan. Så jag ska göra ett litet test. Om nån vill veta hur det gick. Så kan ni skriva det här. Så berätar jag.  


Sov så gott, för nu ska jag gå och lägga mig. Så jag orkar med mina älskade trollungar i morgon!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Mycket gott. Jag gillar den naturliga!